2.Keeping in touch with the Dutch - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van stefaniewarburton - WaarBenJij.nu 2.Keeping in touch with the Dutch - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van stefaniewarburton - WaarBenJij.nu

2.Keeping in touch with the Dutch

Door: Stefanie

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Esher

Lieve allemaal,

2011 is nogal slecht voor ons begonnen, maar dat neemt niet weg dat ik heel 2010 niets van me heb laten horen langs deze weg, en dat doet 2010 geen recht, want dàt was een prima jaartje!
Ik sla er mijn oude agenda maar even op na… We begonnen met Oud en Nieuw en onze 12e trouwdag in Courchevel met Marc, Francis, Matt en Aimee. Erg veel sneeuw en verdomd weinig zon maar dat mocht de pret niet drukken!

Naast de vele bezoekjes van mijn ouders gedurende het jaar, kwamen ook Karin, Kaatje B en Nat eind januari een weekendje shoppen. Weekend erop gingen wij richting Nederland voor het 40ste feest van Nat en Bauschje en aansluitend reed ik door naar Geneve om daar wat oude vriendjes en vriendinnetjes op te zoeken.
De meiden hebben het hele jaar door fanatiek paardgereden en ze zijn er nog steeds gek op.
Ik begon begin dit jaar met mijn vrijwilligers werk bij Wildlife Aid, wat nog steeds erg goed bevalt. Voor de voorbereiding voor het jaarlijkse schoolfeest “Party for the Planet” heb ik mij bezig gehouden met het “International Food Court”, verder heeft de planning van mijn eigen 40ste fuifje en het golfweekend ook wel wat tijd in beslag genomen. En ergens tussendoor zei ik toe het volgende school jaar het jaarlijkse Haloweenfeest voor mijn rekening te nemen, als voorzitter van de commissie deze keer. Ach, het houd me van de straat, en beter nog , zou Simon zeggen, uit de winkels ;-)

Stuart en Adelaide, Jayne en Richard, en Andy en Cathy wonen nu natuurlijk allemaal lekker dichtbij, dus die kwamen regelmatig langs of wij gingen die kant op. Ook Simons oude vrienden Nick en Helen hebben we een paar keer gezien al wonen die wel op 4 uurtjes rijden van ons.

Britt en Liv vierden hun 9e verjaardag in maart met afzonderlijke “Splash Parties” in het zwembad van school. Ze hadden hooggeëerd publiek in de vorm van opa, oma, Jayne én Richard!
In april hebben we even de zon opgezocht op Lanzarote, want de zon schijnt hier toch echt wel een heel stuk minder dan in Geneve…! De meiden hebben zich uitstekend vermaakt met de vele Britse kinderen en de talloze zwerfkatten… We waren net op tijd terug voor de aswolk roet in het eten kon gooien!

Topfeest op 15 mei in Nederland: de bruiloft van Jeroen en Gé, met direct de dag erna dat schoolfeest (iets minder geslaagd… qua combinatie dan !). Slopend weekend, maar het dubbel en dwars waard !!
Marion, Demi en Joey kwamen het weekend daarna. Altijd gezelllig en goed voor vele uren spelen !
3 Juni gingen we met Stuart en Adelaide naar een so called “Music Night” op Sandown Park: Races gevolgt door muziek, in dit geval Spandau Ballet! Een blast from the past!! Echt lachen!
Op mijn verjaardag 17 juni ging ik met nog 5 Nederlandse ACS dames naar Ladies Day op Ascot, je weet wel, die dag met de hoedjes. Het was super mooi weer en we wonnen zelfs ook nog wat! Erg leuke dag!

En die zaterdag was het dan zover, mijn langverwachte fuifje! Er waren zo veel mensen uit Nederland gekomen, het was gewoon super! En m’n schatten van vriendinnen hadden een supershow in elkaar gedraait, al mijn nieuwe vrienden hebben hun ogen uitgekeken!! I LOVE you Girls! ! Life ROCKS at 40!!
Dit luidde ook meteen de 9 weken durende zomervakantie van Britt en Liv in en zij begonnen maar meteen met een logeerpartijtje bij Jayne en Richard zodat mama een nog beetje kon shoppen en golfen met haar vriendinnetjes.
Begin juli richting Nederland voor Karin d’r 40ste, ook al zo’n heerlijk feest met een ellenlange lunchtafel in een boomgaard en muzak van Jan Vayne ;-). Deze weken waren natuurlijk ook doorspekt met de wedstrijden van Nederland in het WK, mijn voorraad oranje uitdossingen heeft weer aardig aangejongd!!

Van 17 juli tot 31 juli vertoefden we weer heerlijk in Biot en Juan les Pins, heerlijk zelfs als ik nu die lege paginas in mijn agenda omsla! Geen afspraken, geen gekriebel van toedoetjes (nieuw woord!) in de kantlijn, gewoon 14 dagen blanco!! Nat, Berend en kroost waren er ook een paar dagen en Gert Jan met Amber en Finn. We zochten Niek en Fritz op die in St Tropez waren neergestreken en hebben heerlijk geluncht bij Club 55, onder toeziend oog van (Jawel daar is t’ie weer…) Jan des Bouvrie ;-)
Direct hierop aansluitend dropte we Britt en Liv bij ponykamp in Nederland, 6 dagen-5 nachten, time of their life!! En daar meteen weer op aansluitend vierden we pa en ma’s 50ste trouwdag met een leuk weekend in Kempervennen. En toen na 3.5 week eindelijk weer op huus aan…!!

Het nieuwe schooljaar begon op 23 augustus. Liv heeft een vriendelijke juf, Mrs. Downman en Britt een meester met een oer Hollandse naam (Mr. den Hartog) maar die geen woord Nederlands spreekt!
Voor mij ging het meteen van start met de voorbereidingen voor Trunk or Treat, het haloweenfeest waarbij de kinderen niet van huis tot huis gaan om te Trick-or-Treaten, maar van trunk naar trunk van de versierde autos op het parkeerterrein bij school. Verder is er eten, spelletjes, bouncy castles en een Hunted House. Er waren 1600 mensen, dus best een aardig feestje om verantwoordelijk voor te zijn. Ben ik toch nog een heel klein mini beetje carriere aan het maken, zeg maar ;-)

In de october mid-term break kwamen pa en ma weer deze kant op en zijn we in de London Eye en naar Bath geweest. En gegeten bij Jayne en Richard.
Voor het SInterklaas weekend kwamen pa, ma, Joost, Sandra en Joep weer naar Engeland. Iedereen weer schandalig verwend, vooral de kids natuurlijk.
11 December weren Jeroen en Maurice 40 en gebruikte we de jaarlijkse home flight om even 1 nachtje naar Nederland te komen. Feest was erg leuk op top lokatie, namelijk het nieuwe Interall kantoor vlak bij de Nieuw Markt.
Kerst in Hoofddorp…
Oud en Nieuw in Epen…
En then the shit hit the van.
Nou, geniet van de fotoos.
Liefs,
Stefanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Esher

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 8102

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 November -0001

Keeping in touch with the Dutch

31 Juli 2014 - 30 November -0001

Singapore Slingback Adventures

Landen bezocht: